Monday, September 17, 2012

Three New Paintings

Kaikki on tehty akryylivärein koulussa. Aikataulu pakotti hieman nipistämään aikaa pois viimeistelystä, mutta yleisesti olen tyytyväinen. Olen aina maalannut vain vesiväreillä, minkä takia oli kiinnostavaa kokeilla muitakin maaleja. Tekemällä oppii.

Ensimmäinen työ oli kokeilua ja totuttelua. 


Luovuuden syntymä. Vaati paljon sekä aikaa, että vaivaa. Maalauksen kokokaan ei ollut pienimmästä päästä, mutta lopulta selvisin. Keskiosaa olisin halunnut viimeistellä enemmän, tällä hetkellä värit ovat vielä hieman sekaiset.

Toisen maalauksen kanssa mulla ei ollut mitään ideaa - tein sitä, mitä mieli johti siveltimeen. Tähän meni kaikista vähiten aikaa - sen varmasti huomaa.


Merenpohjasta vuorenhuipulle. Mulla oli tämän kanssa enemmänkin visioita, mutta karu totuus on, että joskus työt vain jäävät kesken. On tämä ihan kiva viimeistelemättömänäkin.

Kolmas työ onnistui mielestäni parhaiten.


Maalauksen aiheena oli kaikessa yksinkertaisuudessaan syksy. Murrettuja värejä ja paljon ruskeaa. Aikaa tämä maalaus vei monia tunteja, mutta lopussa kiitos seisoo.


Siinä näyttöä uudesta koulustani. Toivottavasti pääsen taas kiinni bloggaamiseen, nyt on ollut kiireistä muuton kanssa. Toistaiseksi olen viihtynyt täällä koulun asuntolassa!


__________________


 -Translation-

Three new acrylic paintings that I've made at school.  The last one is my personal favorite.

4 comments:

  1. Tosi upeita! Itekki tykkään akryyliväreistä ku niistä jää tollanen hyvä jälki :) tosi kivat värit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! No, mulla menee vielä aikaa totutella, vaikka jälki onkin palkitsevaa! :D

      Delete
  2. Onpas hienoja! Toi keskimmäinen on lempparein :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti! Kiva kuulla, mistä kukin tykkää eniten! :)

      Delete