Wednesday, January 19, 2011

Go with the Picture Flow

 



Nyt kävi sitten niin, että mulla ei ole mitään erityisen painoarvoista sanottavaa (heheeh), mutta silti pakottava tarve päästä jotain tänne laittamaan! Joten eiköhän viedä tämänkin blogin kuvapostausneitsyys. Nää kuvat kertoo varmasti enemmän kuin tuhat sanaa, eli aloitetaan :

 Joitain vanhoja piirrustuksia, jotka postaan nyt tähän, sillä en niille parempaakaan kohtaloa keksi.

Kauhea. Joskus ysiluokalla oli tehtävänä kopioida omat kasvot paperille peilin kautta, mutta en mä toivottavasti kuitenkaan noin sarjamurhaajamaiselta näyttänyt. Varsin viehkeä hullunkiilto noissa silmissä.


  

Mun suosikkikirja! Rempseät 300 sivua 70-luvun suomipunkin vaiheista. Lähes kokonaan olen ton lukenut, ja aidompaa teosta saa etsiä. "Jokainen oppii soittamaan ja jokaisella on oikeus soittaa vaikka ei oppisikaan".




Ylläolevan kirjan olen lukenu kiertelemättä ainakin kolme kertaa. Tossa on se olennainen, mitä oikeeseen elämänkatsomukseen ja asenteeseen voi tarvita. 




Viimeisenä- mutta ei vähäisimpänä! Yksi mun suosikkikenkäpareista ja nätti rykelmä rannekoruja, joita yleensä käytän.


3 comments:

  1. Haven't seen those shoes before.. o_o

    ReplyDelete
  2. I've been with her when she yearned those ;)

    ReplyDelete
  3. tyksin noista kuvista mitkä on tekstin päällä :)

    ReplyDelete