Wednesday, April 27, 2011

Fragments

Edelleen kipeänä. Juuri kun ensimmäiset +20-kevätpäivät ovat tännekkin vihdoin saapuneet, kylmän talven jälkeen, niin tietystihän sitä joutuu makaamaan valoisat ajat niistä-yski-päiväohjelmalla. "Vituttaa kuin pientä oravaa" -viimeisimpien päivien kuulumiset lyhyesti veljeäni lainaten. Nähtäväksi jää, missä fiiliksissä vappu menee.


Niistämisen ja yskimisen ohella olen löytänyt kuitenkin mun pitkään nukkuneen sisäisen pelinörtin. Silmä kovana oon ehtinyt kyttäämään Final Fantasy VIII- videoita ja läpipeluuta monien tuntien edestä. Ensimmäinen FF vastaavasti kulkee kätevästi kännykkässä mukana, tosin oon siinä taas jumissa. Pleikkarikin tuolla kököttäisi, mutta mun veljet on sen omaan käyttöönsä kokonaan omineet ja reippaasti poistaneet varmaan kaikki mun tallennukset. :'|



Tutustuin tässä vähän aikaa sitten television välityksellä myös korvasiileihin, ja se oli menoa se. Kaikki pehmeä ja pitkäkorvainen on luonnollisesti söpöä, ja minä jos kuka kaikesta söpöstä erityisesti pidän, mutta korvasiileistä en aikasemmin ole kuullutkaan. Tuollaisen kun joskus näkisi... (hyvä mennä sanomaan, en koskaan ole nähnyt yhtäkään siiliä, mikä tietysti harmittaa, mutta ehkä me vielä joskus kohtaamme).





Siinä oli sitten korvasiileistä kerrakseen. Mä lähden keittämään hunajateetä, jotta tämä ankara tauti joskus hellittäisi, ja pääsis enemmän kevättunnelmiin.

The Black Mages- The man with the machine gun (FFVIII)

No comments:

Post a Comment