Wednesday, August 15, 2012

Century Breakdown




Päivän asu! Mun vaatevalikoima on tällä hetkellä todella suppea, toi pikkutakki, bootsit ja joitain satunnaisia vaatteita. Tästä on ollut apua aamuisin, kun yleensä vaatteiden valintaan menee aivan tuhottomasti aikaa.



Hei vaan...hamsteri! En tiedä mitä pahaa olen viime elämässäni tehnyt, kun mulle on siunattu noin vetovoimainen hymy! Olisi edes suorat hampaat!

Tässä varmaan kaikki tältä erää! Asukuvien nappailu on tosiaan entistä helpompaa, kun on jokapäiväinen syy panostaa pukeutumiseen edes himppasen.


________________

-Translation-

Today's outfit! I don't have many clothes with me, only that jacket, boots and some random pieces.

8 comments:

  1. Oo vaa iloinen et sulla on jonkunlainen hymy! :D Mä en tiiä mistä se johtuu mut mun ylähampaat ei sillei näy ku hymyilen O_o' Siks en koskaa väännäkkää mitää hammashymyy :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mullekin hammashymy on vähän arka juttu, sattuneesta syystä!
      Toivottavasti "harjoittelu" auttaa :p

      Delete
  2. Voi että, ompa sulla kaunis banneri ja ulkoasu ♥ Rakastuin! :)

    ReplyDelete
  3. Wau.. Muuta en osaa sanoo :D Aivan törkeän upea ulkoasu ja banneri!

    ReplyDelete
  4. "Hei vaan...hamsteri! En tiedä mitä pahaa olen viime elämässäni tehnyt, kun mulle on siunattu noin vetovoimainen hymy! Olisi edes suorat hampaat!" Voi että miten suloisesti kirjoitit : ) Ihana blogi sulla !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos, välillä joutuu ihan miettimään, mitäs sitä oikein kehtaa kirjoittaa! Mutta kivaa, että pidät. :)

      Delete