Sunday, August 5, 2012

The Versatile Blogger Award

Kiitos haasteesta Maddy's Sketchbookin Maddy!

Olen ollut kipeänä, maannut sängyn pohjalla, ääni käheänä ja nenä niistämisestä ruvella.

Siksi bloggaaminen on hetkeksi jäänyt, samoin tämän haasteen toteuttaminen! Viimein sain itseäni niskasta kiinni.

Ja tätä kaavaa noudatetaan:



1. Nominate 15 fellow bloggers.
2. Inform the bloggers of their nominations.
3. Share 7 random facts about yourself.
4. Thank the blogger who nominated you.
5. Add the Versatile Blogger Award picture to your blog post.

Mukaan haastan seuraavat bloggaajat:

1.  DEPRESSED BUT WELL DRESSED
2. THE STAGE IS YOURS
3. Hérainia's World
4.Stressing Fashion

Ja ne sattunaiset seitsemän faktaa itsestäni, täysin satunnaisessa järjestyksessä!


1.
Olen todella hidas piirtämään.
Parhaimmillaan yhden työn tekemiseen voi kokonaisuudessaan mennä reilu kuukausi, jos lasketaan ideointi ja luonnostelu mukaan.

Kiirehtiminen on typerää -omat virheethän on nähtävä omin silmin, ei jonkun toisen!
Luonnostelukin on kuin mielikuvaharjoittelua tehokkaimmillaan.

Kyllä, tästä on koitunut mulle paljon ongelmia. Yritin esimerkiksi lukiossa käydä n. 4-5 eri kuvaamataidon kurssia, mutta vituiksihan ne kaikki meni, sitä yhtä pakollista lukuunottamatta!

2.
Mulla on ötökkä -tarkemmin määriteltynä hämähäkki -kammo.

Ainahan ne ovat ällöttäneet, mutta eivät koskaan ahdistaneet! Yksi syy -näin kuukausi takaperin aivan sairaan painajaisen, missä harmaa, melko iso hämähäkki oli laskeutumassa suoraan päälleni.

Mitä vittua?

Säpsähdin samantien hereille, olin säntäämässä jo pois sängystä, kunnes poikaystäväni alkoi rauhoittelemaan mua. Rimpuilin irti, enkä hetkeen tullut takaisin. No, ei huoneessani tietenkään mitään todellista hämppyä ollut, mutta aivan liian realistinen painajainen mun pienelle mielelleni!


3.
Vihaan (ainakin über raakoja) kauhuleffoja ja niiden ihannoitsijoita. Tekisi mieli moraalimussuttaa täst monen kappaleen verran, mutta en jaksa.

4.
Mulla on kausia -kausia, jolloin haluaisin vain nähdä ja kokea kaiken sosiaalisuutta uhkuen, ja kausia, jolloin olen yksin, ehkä poikaystäväni kanssa korkeintaan, omiin oloihini hautautuneena.

Nyt olen aika epäsosiaalinen, kun tuntuu että aika ei riitä piirtämiseen, bloggailuun, kitaran soittamiseen, runojen kirjoitteluun ja niin edelleen. Voi, miksi tuhlaan kesäni kaikkeen itsekkääseen!


5.
Saatan olla aika lapsellinen, mutta rakastan sitä piirrettä itsessäni.

Olenhan mä saanut kuulla siitä jo ylä-asteen ensimetreiltä asti, mutta aivan kuin mua kiinnostaisi muuttua yhtään mihinkään. ”Kasva jo aikuiseksi!” -tätä on kuultu todella useasti!

6.
Mitä oudompi ja mahdottomampi vaate, sitä suuremmalla todennäköisyydellä juuri mä kiinnostun siitä. Tällä hetkellä ottaisin vaatekaappiini mielellään lyhyet ja ihonmyötäiset mustat paljettishortsit (so last season..), pörröisen karvaliivin ja psykedeelisiä printtejä!

Kuvitelkaapa vielä kaikki edellä mainitut yhdessä asussa! 


7.
Tyyliasioihin palaten, Converset ovat tylsiä tossuja, enkä pysty käsittämään, miksi ne ovat niin monen suosikkikengät! Paljon tyylikkäämpiäkin vaihtoehtoja löytyy!

Hyvä on, ne pinkit paljettiversiot ovat uskomattoman hienot! Mutta mitäs sanotte niistä likaantuneista valkoisista tai mustista, joiden kärkiin on töherretty ruutuja ja raitoja. Muistan, että tämä oli upea juttu ainakin ylä-asteella!


Postauksen kuvituksena täysin randomeita,  julkaisematta jääneitä kuvia!


8 comments:

  1. sulla on tosi kivan oloinen blogi, varsinkin kirjoitustyyliin rakastuin täysin! uus lukija täältä (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei, kiitokset liittymisestä ♥

      Toivon että miellyttää jatkossakin :)

      Delete
  2. Ihana ulkoasu täl blogil! :)
    150miles-rs.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos, sen tekemiseen onkin aikaa kulunut! :)

      Delete
  3. liityin lukijaks, koska kirjotat tosi hyvin ja muutenki vaikuttaa enemmän kun mukavalta tää sun blogis :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Todella paljon kiitoksia ♥♥ Toivottavast jatkossakin tulee hyviä postauksia!

      Delete
  4. Olen samaa mieltä converseista ja kauhuleffoista ja hämähäkeistä!

    ReplyDelete